TOP-RO - Top siteuri din Romania Altele Bloguri, Bloggeri si Cititori top 90

Pages

marți, 6 august 2013

Beneficiile flotărilor.

    Unii oameni sunt impresionaţi de execuţia unui număr mare de flotări, considerând-o o demonstraţie de forţă. Flotările sunt una dintre cele mai uzuale exerciţii pentru corpul omenesc. Sunt foarte bune pentru piept, muşchii abdomenului, tricepşi, umeri şi torso. Le poţi executa oricând nu contează unde te afli, şi ce e mai important nu costă nimic. Poziţia în care se efectuează flotările nu-ţi forţează articulaţiile în aşa fel încât acestea să devină dureroase. 50 de flotări pe zi echivalează cu 3 ore de mişcare.
Beneficiile flotărilor!
       
-          dezvoltă musculatura pieptului;
-          tricepsului;
-          abdomenului;
-          partea superioară a spatelui;
-          cel mai bun exerciţiu pentru muşchii coloanei vertebrale;
-          costuri zero, le poţi face oriunde şi nu ai nevoie de aparatură.



    Cei mai mulţi bărbaţi care merg la sală renunţă la flotări în favoarea împinsului din culcat cu haltera, deşi e suficient loc pe podea unde ai putea să faci o serie de flotări. Flotările oferă beneficii care nu pot fi obţinute prin împinsul cu halteră sau cu ganterele la piept. Principalul avantaj este întărirea stabilizatorilor scapulari, îndeosebi Serratus Anterior.
Cum să le faci mai uşor şi corect!


-          palmele pe sol şi coatele puţin în spate (privit de sus să nu formeze un “T”);

-          calcaile să fie apropiate şi privirea în faţă;

-          cobori pieptul până unghiul braţelor să fie mai mic de 90 de grade;

-          inspiri când cobori şi expiri când împingi;

-          braţele să fie complet întinse când ai împins;

-          pauzele cât mai scurte îţi vor aduce un plus de ‘nerv’;

-           fă-le cât poţi de repede (dar corecte), cu cât le faci mai lente îţi obosesc braţele;

-          poţi pune un obiect sub piept şi când atingi şti că ai făcut complet acea flotare;

-          hidratează-te!



4 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru explicare facerii mai uşoare. M-a ajutat foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    RăspundețiȘtergere
  3. prostia asta cu 50 flotari pe zi echivaleaza cu 3 ore de miscare e cea mai tare din articolul tau. de curiozitate am dat search pe google la fraza aia si tu esti singurul care sustine asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. E adevărat flotările sunt un exercițiu complex si nu devii rigid ca la fiare. Daca nu faci stretching când tragi de fiare poți devenii rigid ca un lemn✌��������

    RăspundețiȘtergere