TOP-RO - Top siteuri din Romania Altele Bloguri, Bloggeri si Cititori top 90

Pages

luni, 5 august 2013

Traistariu o ATACĂ pe Alexandra Stan: BOALA ei, doar o TACTICĂ a avocaţilor

    Una caldă, una rece... Dacă, zilele trecute, îşi şoca logodnica dându-i întâlnire Alexandrei Stan, Mihai Traistariu s-a răzgândit şi crede că artista e doar o bolnavă închipuită care îşi face de cap prin cluburi. Pus la punct de iubita lui, cântăreţul şi-a reamintit că nu mai e singur şi că nici măcar în glumă nu le mai poate face curte frumuşelelor din showbiz. "Sunt logodit şi nu pot sări calul cu declaraţii despre Alexandra Stan... Într-un interviu am fost întrebat dacă aş veni cu ea pe covorul roşu şi am zis în glumă «Cum să nu!», dar mai mult nu pot declara... Nu o cunosc foarte bine, o ştiu de dinainte de a fi vedetă, dar după aceea n-am mai întâlnit-o.
     Eu am o relaţie de mult timp şi n-am nicio treabă cu Alexandra. Nu-mi pot permite să declar mai multe. Deja aş întrece măsura", a declarat Mihai Traistariu pentru "ring". "Se distrează prin cluburi, deci e OK" Cântăreţul e revoltat însă de strategia Alexandrei Stan de a stârni mila opiniei publice... "Nu ştiu de ce tot scrie presa că e bolnavă... Ce boli are?!... Nişte vânătăi trec. Oamenii o tot fotografiază prin cluburi, unde se distrează. Deci e OK... Poate este doar o tactică a avocaţilor ei. Oricum, Alexandra e talentată faţă de alte artiste, are voce, dar a fost promovată tot ca o piţipoanca şi nu a cântat niciodată piese de voce", susţine Mihai Traistariu. Vrea hotel de lux pentru omul de rând, banii câştigaţi din muzica i-a investit în tot felul de afaceri, însă singura
rămasă în picioare e firma de taxi din Constanta. Anul viitor, Mihai a plănuit să inaugureze pe litoral şi un hotel de lux... pentru toate buzunarele. "Pe terenul de la Năvodari îmi voi ridica, în loc de casă, un hotel cu ajutorul fondurilor europene.
    Se lucrează deja la proiect. Dacă în ianuarie se va da drumul la fonduri, în primăvara mă apuc de lucru şi vara viitoare va fi gata. Vreau ca hotelul să fie pentru orice om. Pot să-l fac de cinci stele, dar aş sta cu el închis, că oamenii n-au bani şi decât să am doi clienţi pe lună... Probabil va fi de trei stele. Va fi mai luxos, dar îi voi da mai puţine stele, ca să vină şi omul de rând", ne-a explicat cântăreţul. "Eu şi logodnica mea suntem toată ziua la mare într-o vacanţă continuă. În septembrie şi octombrie voi susţine concerte în Anglia şi Belgia şi atunci o voi lua cu mine să ne mai plimbăm.", MIHAI TRAISTARIU 5 ani au trecut de când Mihai Traistariu s-a logodit cu Ioana Ignat. "De când am văzut-o pe Alexandra Stan am fost atras de ea, dar deja era îmbârligată. Alexandra, eşti singură? Dacă da şi nu te-a invitat nimeni pe covorul roşu, mergi la braţul meu!", MIHAI TRAISTARIU

Sursă: ziarulring.ro




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu