TOP-RO - Top siteuri din Romania Altele Bloguri, Bloggeri si Cititori top 90

Pages

vineri, 26 iulie 2013

“Club Rocker” copiată de la Robert Martinez ?

    Artistul spaniol Robert Martinez susţine că piesa “Club Rocker” interpretată de Inna, e copiată de la el şi cere daune morale în instanţa din România. Marcel Botezan, Radu Bolfea şi Sebastian Barac, compozitorii piesei “Club Rocker”, au fost daţi în judecată de cântăreţul spaniol Robert Martinez (Ramirez), care îi acuză de plagiat
    Autorii pieselor interpretate de Inna sunt nevoiţi să plătească 1.000.000 de lei, adică 226.000 de euro, dacă se dovedeşte că au copiat refrenul pentru piesa “Club Rocker”, după piesa lui – “A Minute of Life”.” Ştiu de acum câteva luni, dar am crezut că scandalul s-a încheiat. E absurd şi nu e corect ce face el. Şi, oricum, nu are relevanţă. Ramirez trebuie să demonstreze că am luat de la el, că am avut acces la piesa lui. Noi avem piesa de mai mult timp şi suntem siguri pe ceea ce facem. La momentul respectiv aveam trei sigle-uri pe piaţă, nu puteam să ne riscăm. Are tot dreptul să deschidă o acţiune în instanţă, poate cere ce sume vrea el, decide instanţa, nu el. Nu are dovezile că noi am plagiat, iar noi suntem siguri că e o coincidenţă. Se mai nimereşte. Asta e! Treaba lui! Noi am ţinut legătura cu avocata dânsului şi i-am explicat... Ne pare rău dacă consideră că l-am afectat aşa de mult!”, a declarat Sebastian Barac. Robert Martinez (Ramirez) s-a adresat mai întâi organismului din Spania care îi gestionează drepturile de autor, respectiv SGAE, după care a angajat o firmă de avocatură din România şi le-a deschis proces celor trei autori români.

   Mai mult, avocaţii spaniolului au angajat un expert muzical din România să explice că piesa “Club Rocker”, cântată de Inna, e un plagiat după “A Minute of Life”.

   În paralel, casa de avocatură care îl reprezintă în justiţie pe spaniol a trimis o sesizare şi la UCMR-ADA, un organism de colectare a drepturilor de autor din România, la care sunt înscrişi, în majoritate, compozitorii români. Procesul urmează ca, din toamnă, după vacanţa judecătorească, justiţia română să stabilească dacă autorii care colaborează cu Inna au copiat sau nu piesa cântăreţului Robert Ramirez.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu