TOP-RO - Top siteuri din Romania Altele Bloguri, Bloggeri si Cititori top 90

Pages

sâmbătă, 3 august 2013

Alexandra Stan "Mi-e frică să nu rămân handicapată..."

   Chiar dacă se pregăteşte de lansarea unui nou videoclip şi de reluarea concertelor, Alexandra Stan nu poate uita coşmarul prin care a trecut. De curând, Alexandra Stan şi-a făcut un nou cont pe Facebook, unde are puţin peste 6.000 de fani. Aici, ea mărturiseşte că încă se confruntă cu probleme grave. 

   "Am mai avut căderi nervoase din cauza epuizării, am mai leşinat prin concerte. Şi, oricum, e posibil să am urmări, adică, vă daţi seama că am fost lovită în cap şi am dureri foarte naşpa. De două zile nu pot să dorm şi am numai coşmaruri. Mi-e frică să nu rămân handicapată sau să am vreo boală de-asta", a postat artista pe contul ei de socializare. Ea a primit numeroase sfaturi să gândească pozitiv şi să-şi reia cariera în cel mai scurt timp posibil.
    Afirmațiile Alexandrei Stan vin după ce fostul său manager, Marcel Prodan, a bătut-o, în urmă cu două luni, cu pumnii și picioarele, apoi a continuat să o lovească şi după ce a dus-o în maşină. Artista a fost salvată datorită unui echipaj de poliţie şi a depus plângere. Impresarul-bătăuş e cercetat de procurorii DNA pentru şantaj şi evaziune fiscală.

    Mai mult, cântăreața a aflat de curând că are noduli pe corzile vocale, acest lucru împiedicând-o să revină pe scenă.Totuși, vineri, se lansează videoclipul piesei ”Baby, it’s OK”, pe care l-a filmat într-o locație exclusivistă din Marbella, Spania, alături de trupa Follow Your Instinct.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu